Nog finns det saker att köpa..

Gällivare är litet, och dött. Men några affärer finns det faktiskt!

Jag har precis kommit hem från en runda på stan och där inhandlade jag en bh och ett par trosor, matchande för en gångs skull! och så köpte jag två träningströjor inne på Intersport. Eller köpte och köpte, mamma betalade för allting. Tack mamma!





Senare idag ska vi äta födelsedagsmiddag för Kela, fast hon fyllde år i torsdags. Får se vad hon hittar på att laga den här gången.
Sen ska jag ta och ring Eloise som är hemma ihelg, har inte sett henne på år och dar..

Ja, jag har inte så mycket mer att uppdatera om.

Trevlig helg!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0