om jag var där

Sitter vid något bord i skolan och kikar på youtube. Egentligen borde jag skriva på svenskan men den ska in om först en månad så jag orkar inte.

Igår var jag på en bilskolekurs i tre timmar, inte det roligaste jag gjort, men ganska skönt att få veta att man inte är sist med att börja övningsköra.
Annars hände ingenting speciellt igår, allt var som vanligt.

Idag är det fotboll och jag hoppas verkligen att det går bättre än i måndags för annars tappar jag nog hoppet om att det någonsin ska gå bra.

Ja, det här inlägget var lika tråkigt och ointressant som alla andra, men mitt liv (om jag ens har ett liv just nu) cirkulerar kring skolan och plugg. Tyvärr.



Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0