Once you go black, you never go back

Ska man säga hej eller inte, känns så fult att göra det men ändå konstigt att börja skriva utan ett hej?

I alla fall så har inte så mycket hänt idag, fotbollen gick asdåligt, sen ska alla idiotiska f97 med respektive "pojkvän" sitta där och stirra ut ögonen på sig själv. hojj, ibland vill man ju bara låsa dörren så ingen kommer in förrän våran träning är slut.

när jag kom hem så var jag ashungrig, som vanligt, så jag gick till kylen och kollade om det fanns något att äta, som vanligt. med det var helt tomt, som vanligt. då kom jag på att pappa hade gjort raggmunkar till middag, inte speciellt gott men är man hungrig så är man..

då frågar jag mamma, den enda som är hemma vid tillfället, om det blev över några raggmunkar, vilket det alltid brukar bli. men nä, då har pappa varit smart och HÄLLT UT ALL SMET.

jag blev skitirriterad så jag gjorde bara två mackor och sen har jag suttit här och läst min bok.
Sista boken i The Hunger Games-serien om ni undrar.

Snart ska jag sova så jag orkar upp imorgon, om jag nu kan sova med den här tandvärken.
Ja det är väl ganska konstaterat nu ifrån det förra inlägget att det här tandläkarbesöket var ett dåligt.

hejdå och håll tummarna för att jag vaknar på rätt sida imorgon.

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0