wake me up

ni kan få ett snabbt litet inlägg här innan jag går och lägger mig.

idag har jag äntligen skrivit klart historian och hittat två artiklar som jag ska använda på seminaruimet imorgon.
sen har jag hunnit med att övningsköra lite på nunis också! växlade ändå upp till trean den här gången, haha..

sen ungefär vid fem bestämde jag och eloise oss för att gå på Zumba, och melinda hängde också med. skitkul!
har troligtvis inte svettats sådär mycket någonsin, men det var roligt ändå! lite dyrt med 70 spänn för en timme, men man måste ju inte gå varje vecka. det var inte ens så svårt att hänga med som jag trodde.

nu ska jag gosa med min kudde lite innan det är dags att stiga upp igen.

men imorgon börjar sista veckan innan lovet, håll ut!



Kommentarer
Postat av: melinda

Hehe, det var ju skitkul!

2012-02-27 @ 09:49:57
URL: http://melindagundmalm.devote.se
Postat av: emma

åhh!! jag vill följa med någon gång!!

2012-02-27 @ 11:57:29
URL: http://emmaastenstrom.devote.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0