you don't need me, like i need you

sitter i skolan och väntar på att mattestugan ska börja. om 40 minuter.

just idag känner jag mig som en hjärntvättad människa som bara går omkring och gör allt som alla vill att jag ska göra. jag gör mina läxor, går till skolan varje dag, går på alla träningar och klagar aldrig.

okej, det sista stämde nog inte.

men jag ska sluta med det, jag ska göra det JAG vill, vara impulsiv och inte sitta som något kontrollfreak och planera in minsta lilla grej och ha beslutsångest över allting.
jag ska bara börja göra.





två av mina fina vänner som jag inte skulle klara av skolan utan 

Kommentarer
Postat av: Elli

you go girl! hahah

2012-02-22 @ 16:35:50
Postat av: Elli

<3

2012-02-22 @ 16:36:24
Postat av: emma

aww, vad du är gullig evelina!! <3

och håller med ovanstående kommentar på det du skrev om att vara impulsiv, you go girll!

2012-02-22 @ 17:46:38
URL: http://emmaastenstrom.devote.se
Postat av: melinda

hehehehehe, charmig bild ådeeeeee

söt du är <3

2012-02-22 @ 21:14:23
URL: http://melindagundmalm.devote.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0