det är lugnt, ni får hoppa över det här inlägget.

Det blev väldigt sent igår som jag trodde så jag orkade inte skriva något inlägg. När jag kom hem igår i alla fall så hade pappa bestämt sig för att byta handfat där uppe så han stängde av vattnet i typ tre timmar så jag kunde duscha först vid 11, ni kan ju gissa hur mitt hår såg ut i morse.

i alla fall så har precis samhällsen slutat så jag och hanna sitter här och gör ingenting.
blev lite sugen på att beställa massa kläder men jag ska spara min pengar så att jag kanske kan uppfylla min dröm om en systemkamera någongång.

juste! jag skulle ju berätta om helgen. ja, vi for ju till luleå på morgonen på lördagen. när vi kom fram var vi på stan ett tag för jag skulle handla byxor. tror ni jag hittade några? nej.

när vi var påväg hem till farmor såg vi att hon redan var på stan med faster och krister som också skulle vara här över helgen.
kortfattat så hade vi helt plötsligt ingenstans att sova så vi for till min moster och mina kusiner och åt middag och fikade födelsedagsfika innan vi hoppade in i bilden och for hem igen där vid nio på kvällen. vi kom hem typ 11 och då hoppade jag direkt i sängen och kollade vampire diaries.

det var ganska skönt att vakna upp hemma på söndagen, men hade ändå gärna stannat kvar en dag till i luleå.

nu blev det här ett jättelångt och tråkigt inlägg så det är bra gjort om ni läst hela vägen!

jag får uppdatera senare idag (när jag kommer hem) med lite bilder eller nåt sånt.

hejdå!



Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0