fin morgon

hej och godmorgon, jag har vaknat för typ en halvtimme sen och sitter i sängen och försöker hitta några nya låtar till min spotifylista, börjar bli less när jag vet exakt vilka låtar som finns där.

nu innan solen går upp för att stanna där i typ fyra timmar (den gick ner först där vid tre igår!) så är himlen jättefin, den är som helt rosa och blå och gul, ja om jag hade kunnat måla hade jag målat av den. fast då hade jag tagit bort alla träd som är ivägen också, tänk vad fint det måste vara att gå på Dundret nu och se hela utsikten..

tyvärr vet ju alla ni att jag inte har en systemkamera och den riktiga kameran är urladdad, så ni får helt enkelt mobil och datorbilder, men det duger också.





Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0