gott nytt år i efterskott! fast det är ju fortfarande första dagen på året så då funkar det än, eller?

ja, nyår för mig var inte speciellt speciellt men det var kul ändå! nu sitter jag här den första i första 2012 och ska börja jobba på min bokrapport eller analys eller vad det nu var. kul att börja det nya året med att göra skolarbete. men vad gör man inte för skolan?

jag har inte hunnit äta frukost än så det ska jag väl också göra snart, annars har jag inte så mycket mer att berätta, kanske några bilder från igår dyker upp? den som lever får se.

jo, resten av min familj, minus kela då för hon är i London, stack precis när jag vaknade till stugan över dagen för att lämna mig här. okej, det var nog inte deras huvudsakliga syfte men ändå, vem ska jag nu fråga om hjälp?


somsagt, har inget viktigt att berätta så nu säger jag hejdå och i får se hur länge det dröjer innan jag skriver här igen. men jag skulle inte gissa på allt för länge för jag har ju skolarbeten och då brukar min favoritsyssla vara att sitta här istället. hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0