Iskallt

Eftersom det är iskallt ute idag (-20) så testade jag min pälsmössa för första gången, men jag vågade inte gå ut i den och riskera att se ut som någon bybo, hehe


Sen gick jag ut med hundarna och jag lovar, det blev minst 30 minus ute bara sådär! 
bilderna kan vara lite mörka för det hade börjat skymma precis när jag gick och jag har inte orkat redigera dem än.









nu ska jag äta lite blodpalt innan träningen. kan berätta lite mer om helgen när jag kommer hem igen, om det inte är för sent då.

hejdå!


Kommentarer
Postat av: melinda

Naw, du var ju riktigt söt i den där mössan!

2012-01-23 @ 17:50:09
URL: http://melindagundmalm.devote.se
Postat av: Eloise

Tänkte skriva exakt samma sak som melinda, ALLID lika snygg! <3

2012-01-28 @ 21:54:24
URL: http://muffinsform.wordpress.com/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0