Jag vill ha dem här

Image 4 of ASOS Knitted Dress With Zip Back


annars har jag varit i kyrkan hela dagen och sjungit på nåt 50-års jubileum, jag var tvungen att gå upp kl 8 och kom hem strax efter tre. inte speciellt kul, har varit jet-lagged hela dagen..

men nu ska jag sova ut på sista dagen av lovet, sen är det bara att ta nya tag i skolan och klara mig igenom den här terminen. sen är det sommarlov i två hela månader!

nu ska jag kolla vampire diaries så jag kan drömma om Paul Wesley hela natten, jag skiter i att han är gift.

hejdå och förlåt för alla googlebilder, så fort jag hittar min kamerasladd ska ni få se riktiga bilder.



Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0