onepiecehäng med bokrapporten

okej. jag kom inte igång förrän två för jag kunde inte hitta min bok och då fanns det bara alla stavfel att rätta vilket jag har gjort nu tre gånger för att familjens stationära inte vill spara dokument av någon anledning.. så med andra ord var jag sysslolös ganska snabbt.

men, det slutar inte där! jag gick upp och sminkade mig, tog på mig onepiecen (konstig kombination, jag vet) och sedan spelade jag piano i en halvtimme. när mamma sen hittade min bok har jag satt igång och är på andra sidan av åtta! bra jobb där evelina, i den här takten lär du vara klar på söndag..



nu är jag less, då ser jag ut som en ödla


Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0