pluggdag

det är fredag den 13 idag. det är därför jag pluggar, om det går asdåligt är det inte mitt fel, det är ju otursdagen idag!
i alla fall så ska jag snart börja på min bokrapport som ska in idag så det känns liksom lite bråttom att bli klar nu. för att tagga mig själv lyssnar jag på deppmusik och försöker att sysselsätta mig själv med att leta efter spännen som jag inte behöver nu och massa annat strunt.
lika bra att göra bort det nu så kan jag vara ledig resten av kvällen, för nu lär jag ändå inte göra någonting viktigt.
åh, nej! mitt pluggodis tog just slut! jag måste hitta några kakor att äta under tiden.

ja, nu får ni lite bilder från webcamen, så att jag inte kan skylla på att jag måste blogga och lägga in bilder mitt under pluggtiden.






1. mitt pluggodis som inte längre existerar
2. den översnöade sparken som glömdes bort
3. fin himmel som grannarnas hus skymmer
4. otaggad jag

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0