sämsta dagen ever

hej!

just nu sitter jag och försöker komma ihåg allting jag måste ha med imorgon när vi ska till luleå på cup. innan det så har jag kollat lite Vampire Diaries och skottat ute. Ibland suger det att mamma och pappa inte är hemma, man måste göra allt tråkigt själv. som att plocka ur diskmaskinen som jag också gjorde imorse. fast jag plockar hellre ur diskmaskinen vaje dag i ett år än att skotta hela vintern.

det jobbigaste med att packa är att kom-ihåg-listan är det roligaste att göra, sen tappar jag liksom suget. det är roligt att skriva upp allting man måste ta med men det är jättetråkigt att sedan plocka ihop alla de grejerna och verkligen packa på riktigt.

men det är lika bra att göra bort det nu så kan jag fokusera på annat sen, som t.ex svenskan som jag ännu inte gjort klart. eller engelska bokrapporten som ligger här bredvid mig och hånskrattar.

life sucks and then you die, right?

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0