Goodnight

tänkte att det kanske är dags att blogga lite nu, är som ett tag sen sist. men jag var ganska duktig där ett tag.

just nu i denna minut sitter jag och kollar på lite youtube-klipp, har nyss duschat och väntar bara på att kela ska bli klar på toan så jag kan borsta tänderna och håret innan jag går upp till mitt rum och somnar till en film eller nåt.

jag vet, somnar kl 11 på en fredag, astråkigt.

men jag är så sjukt trött hela tiden, kanske beror på att jag sovit ca 6 timmar per natt nu de senaste dagarna så jag tar igen det nu med att somna tidigt. och sen förhoppningsvis vakna tidigt så jag hinner packa väskan.'
jo, vi ska till luleå imorgon och kommer hem igen på söndag. inget speciellt, ska fika födelsedagsfika en vecka i efterskott, men bättre sent än aldrig!

nu får hon ta och bli klar där inne, ska hon stå där hela natteb eller?

godnatt och hoppas att ni har en lite livligare fredagskväll än vad jag har. hejdå!

333004_13743578_b_large

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0