Äntligen framme!

Jag gissar att vi kommit fram till vardarhemmet ungefär nu! Det är nog jättefint även om det såg risigt ut på bilderna vi fick se. Jag har säkert också fått en fyra-rum att dela med mina fina vänner.

Allt är troligen jättebra och lite nervöst inför imorgon då vi ska redovisa inför alla.
Innan jag går och lägger mig kommer jag nog gå och utforska duscharna i en kvart eller så för att skölja av mig allt flygresande!

Dessutom har vi alla säkert bytt några ord med de intressanta tyskarna som redan är här!

Nu är det slutuppdaterat för resten av vecka, men tre inlägg på en dag är väl ändå ganska okej?

hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0