gårdagen

God morgon!

jag har vaknat för ungefär en och en halv timme sedan, även fast jag la mig vid tre igår. hur funkar det?
ja, igår for jag och elli till invigningen där vid tio, men det var enormt onödigt av oss, det sög.
efter det for jag hem till mig, hämtade mina skridskogrejer och sen gick jag alice, elli och emma till hedisen mitt i natten. vi hade jättekul även om vi inte är så stadiga på isen, hehe.

dessutom fick vi ju fira att emma blivit accepterad som utbytesstudent till australien!

sen när vi fått ont i tårna, som alltid, så gick vi till elli en stund innan alla skulle hem.
jag kom hem där vid två och gick och la mig direkt och kollade en film.



Jag och Elli



Vi alla fyra


Vi drack också varm oboy som inte var speciellt varm..



Lånade bilderna från Emma!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0