Idag vänder veckan

Bara fem dagar kvar tills jag åker till Belgien!


Just nu sitter jag i köket och försöker klura ut hur man skickar in sin jobbansökan till Lakkapää.. det är svårt när det är första gången.

Idag har det varit skola, en ganska lugn men lång dag. Det är nog motsatsen till hur det kommer vara imorgon, slutar redan 9.40 och ska sedan hinna tillbaka till tre för att gå på kör. Under den tiden är det skolarbete som gäller för hela slanten! och lite bakning och städning.

fotbollen gick ganska bra idag, vi fick spela lite småspel och det är alltid grymt jobbigt. men värt det när man kommer hem. jag ska försöka ta tag i mitt bloggande igen, tyckte det gick så bra där en stund innan allt rasade igen.

nu ska jag skicka in det här CV:t så jag slipper tänka på det, ha en bra kväll!


Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0