kort uppdatering

oj, såg att bloggen fått vila sen i måndags, det var inte meningen. har bara inte haft så mycket tid med den medans vi var i luleå.

iallafall så kom jag hem i förrgår med ett försenat tåg på grund av att tåget kört på en älg.
det tog två timmar att få ett nytt lok till tåget och skrapa bort älgen från spåret. det roligaste med detta var att vi bara hunnit några mil utanför Boden.

men när jag väl kom hem där vid nio slocknade jag typ direkt och tog igen lite sömn. vaknade kl 7 nästa dag (igår) och gjorde absolut ingenting.
idag har jag inte heller hunnit med något annat än att titta chuck och äta glass.
men nu ska jag ta tag i mina skolarbeten!

vi hörs, hejdå!



ja, har köpt en grå tröja i luleå på hm också. och andra saker som ni kanske får se sen!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0