På väg igen

Nu ska jag snart hoppa på flyget till belgien, om vi kommit så här långt alltså. Hojj, jag ska inte tänka så, såklart att vi kommit till Arlanda!

Jag vet inte vilken terminal vi befinner oss i än men förhoppningsvis i den rätta. Nu är det dags för den längsta resan hittils och vi kommer nog fram om sisådär fyra timmar.

Jag kanske gör ett sista inlägg om när vi kommer fram, då får jag använda min fantasi!

Ha en bra kväll, hejdå!



Såhär ser jag nog ut just nu, som alltid alltså!





Eller så har min hjärna skadats av trycket när vi åkte med första planet så jag har blivit lite mentalt skadad och ser ut så här!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0