tar helg.

eh, var inte arg på mig för att jag inte uppdaterat, okej?

idag var det i alla fall sista skoldagen för mig den här veckan. jag ska fara till stugan ungefär.. nu? och imorgon ska vi ha utflykt hela dagen och njuta av en helt ledig fredag. sen på lördag under dagen blir det begravning.
på eftermiddagen far vi hem igen och går hela söndagen på marknaden.

idag har jag köpt årets första glass! det var så fint väder ute och vi hade en sån mysig dag medans vi räddade dockorna på gympan ifrån döden med HLR, så jag var bara tvungen!

sen ska jag börja mitt nyttiga liv efter helgen. seriöst den här gången. ska träna stenhårt och äta bra mat!

nä, nu ska jag kolla vad som hände med min familj, de kanske åkte till stugan utan mig?

ha en bra helg och köp mycket godis på marknaden! hejdå.


Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0