Var inte rädd

det kommer inga bilder idag, men be patient!


Äntligen lov!

Fick sluta 10.35 idag och sen for jag direkt till stan med mamma och Kela. Där köpte jag lite fredagsgodis på Dollarstor/Ica och en tröja från Lindex.

Just nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på låten jag och Ellis ska sjunga på farfars begravning. och äter godisnappar. ganska mysigt fast det är lite sorgligt.

undrar hur jag ska klara av att sjunga utan att börja gråta. jag måste fixa det, jag har som inget val.

nä, nu ska jag prata om lite lättare saker, som att jag elli och emma ska till hedisen och åka skridskor i mörktet på två timmar ungefär! det ska också bli kul, hoppas jag. min sista skridskoupplevelse var inte speciellt trevlig, ont i tårna och stelfrusen.

förmodligen har ni alla också en jättetrevlig fredagskväll, och om ni inte har det så kommer lördag imorgon, ni kan ta igen det då, haha.

hejdå!


om ni är intresserade så är det den här låten vi ska sjunga:
Sarah Dawn Finer – Kärleksvisan

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0