Life happens

Ledsen för min frånvarohet de senaste veckorna. Jag har ingen bra ursäkt, det bara blev såhär.

MEN!

Nu ska jag försöka komma igång igen, för min egen skull. Hur kul är det när jag tittar igenom den här bloggen om sisådär 40 år och märker att mellan februari och maj var det värsta luckan i mitt liv? Nä, då kommer framtida jag ju tro att jag var i koma eller någonting och att jag inte hade ett riktigt liv. Vilket i och för sig är sant. Inte komabiten då, men i övrigt.

Idag kan jag berätta att jag ska ut och övningsköra!
Ska även jogga en timme på polisstationen, jag får se hur det går..

ehm, vad mer? kul om ni kanske fortfarande tittar in på min blogg litegrann då och då, för nu ska jag ta mig i kragen och skriva om mitt ickeexisternde liv!



Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0