Jag gör min grej

Trevligt att se lite mer av mig här, tycker ni inte?

Idag har jag varit hos tandläkaren och fått veta att på grund av mina envisa tänder kanske jag får ha min tandställning längre än två år. Woho! Nu kommer jag se ut som ett mobboffer ett år längre än väntat!
Lika bra att jag säger upp titeln som cool nu innan det blir helt uppenbart att jag inte är det.

Såhär har mitt tandställningsliv varit för mig:

Första året tycker man att man är ganska cool som har räls och vill gärna tala om för människor hur ont det gör och vilket jobb det är att borsta tänderna.
Andra året går man mest runt och klagar hur ful den är och varför just en själv skulle drabbas av denna tortyr Fast även under det året förekommer små glimtar i vardagen av hopp och lyser upp tillvaron när man tänker på att den snart är borta.
Om jag måste ha den här ett år längre än planerat vet jag faktiskt inte vad som händer, kanske depression?

Äh, om solen skiner ska jag inte klaga (wait, från vilken låt kommer den textraden ifrån?!), det kommer bli fint efterråt.


känner mig lite taggad just nu, vet inte varför? Kanske för att jag lyssnar på min uppumpar-lista på Spotify!: swe to the den

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0