Snart sommarlov!

Sitter is kolan och gör det sista rycket med läxorna innan det blir sommarlov. Jag ser riktigt fram emot sommaren faktiskt, jag har fått biljetter till peace & love och jag har ett sommarjobb. Vad mer kan man önska? Kanske att bli lite brun för en gångs skull, men det är nästan omöjlig så jag tänker inte ens försöka.

Nästa vecka är sista veckan under första året i gymnasiet, vi är lediga tisdag och onsdag, sen ska vi spela kubb på torsdagen, kolla när studenterna har avslutning och så ska jag kika lite på grundalbalen.

Nu hoppas jag bara att jag klarar det här dumma provet..

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0