Ilandsproblem

Jag ska på ett dop nu i vinter och hade gärna velat köpa en ny klänning till det med mina just nu obefintliga pengar. Jag har tittat runt lite och vet inte riktigt vad jag ska ha på mig.. där får ni få som läser detta gärna kommentera och hjälpa mig!
 
Alternativ 1:
 
En klänning från Forever 21. Mamma tycker det är för somrig för ett vinterdop så jag vet inte riktigt om jag kan ha den.. eller?
 
 
Alternativ 2:
 
 
Denna är också från Forever 21. Den har små mörkblå blommor på sig, och det är ju lite mer vintrig i färgen?
 
Alternativ 3:
 
 
Tråkig svart kjol från H&M. Detta är mest troligt min sista utväg, men jag vet inte.
 
 
Vad tycker ni som nu läser det här?

Kommentarer
Postat av: Ellenor

Första utan tvekan! Även om den är somrig, men det gör ingenting!

2012-11-20 @ 11:14:34
Postat av: Melinda

Håller med din mamma om att den första är för somrig, så antingen den andra eller tredje!

2012-11-20 @ 18:32:36
URL: http://melindagundmalm.devote.se
Postat av: Anonym

den andra!

2012-11-20 @ 19:07:23

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0