Önskelista 2012

Ja, som ingen av er säkert vet är det min födelsedag om bara arton dagar! Känns konstigt att jag inte har nedräkning på bilddagboken eller här eller på facebook som jag skulle ha haft för sisådär tre år sedan. I alla fall så är det några som frågat mig om vad jag önskar mig, och eftersom jag inte kommer ihåg allt jag vill ha under de stunderna så tänkte jag att jag skriver det här!
 
Här är min saker-jag-vill-få-när-jag-fyller-17-lista;
 
Nagelack från Depend (jag är inte så exklusiv av mig),
Base coat
Quick and shine + shine top coat
Beauty polish/Foundation ridge filler
Nailstrengthener
 
Britney Spears två parfymer-i-en-parfymen (Midnight fantasy och Fantasy)
Den röda eller gröna DKNY-parfymen
Solpuder + borste till det
Foundationborste
En matt ögonskuggspalett, alltså INTE GLITTRIG, och hudnära färger, som ljusbrun, beige, champagne m.m. Gärna den här paletten:
 
 
Om ni nu planerar att köpa något av detta till mig (tack på förhand!) så kolla gärna med alla andra ni känner som känner mig så att ni inte köper samma sak. I nagelacksväg gör det absolut ingenting, men två foundationborstar är lite onödigt.

Ha en bra lördag, hejdå!
 

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0