Bättre än okej.

Äntligen helg! Nu är psykologiprovet bortgjort och glömt, svenskan är nästan helt klar och helgen är fullplanerad. Precis som det ska vara.

Nu sitter jag nermyst i sängen med en chokladmuffins och ett glas mjölk som belöning för att jag stått ut med smärtan i min mun hela dagen utan att ta en alvedon. Jag berättade kanske inte att bågen lossnat från två tänder, men det har den gjort. Och nu är den fast där igen, men bara i en knapp månad till, sen ryker hela rälsen!


Tidigare idag, eller egentligen inte tidigare utan nyss så kom jag hem efter att ha varit i malmberget och kollat på basketmatch. Det var den första basketmatchen jag någonsin sett och nästa gång ska jag påminna mig själv att ta med öronproppar. Det var en rejält hejdundrande. LF förlorade mot något stockholmslag, men det gjorde inte så mycket för jag hade spanat in lite ögongodis från början som underhöll mig.



Eftersom ingen av basketspelarna ville vara snälla och stå still under sin uppvärmning så att jag kunde ta ett hyfsat kort, blev det en suddig bild med någons fina blonda huvud i.


Jag har redan laddat upp med alla nya avsnitt från olika serier som kommit upp idag så det lär bli min sysselsättning under kvällen. Bättre än okej. Ja, om jag ska hinna kolla allt måste jag nog börja nu,

Kram och hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anna

Öronproppar på matcher är verkligen bra att ha. Själv har jag alltid med mig öronproppar oavsett vart jag går. Fick lätt tinnitus efter en konsert som tack och lov gick över efter en veckan. Sedan dess så är jag oerhört försiktig och skyddar mina öron. Så skönt att kunna plugga in propparna när man själv tycker att ljudnivån är för hög. Jag använder öronpropparna på konserter, uteställen, bio, matcher, spinningpass på gymmet mm.

2012-10-07 @ 20:46:25

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0