Första dagen på lovet.

Jag har precis duschat och sitter nu i soffan med Ippo och myser. Jag kommer sakna det när han och Ellis åker hem på fredag.

Snart ska jag äta frukost och kanske gå ut en sväng med hundarna, det är så fint ute när solen lyser samtidigt som det snöar, det blir som så magiskt på något sätt.

Idag ska jag och bowla med mina vänner och sedan vet jag inte vad jag ska hitta på.. Jo, Elias är också här, så jag lär väl umgås med honom då, haha.

idag är det bara fyra dagar kvar tills min tandställning är borta! Jag kan inte ens föreställa mig hur det ska kännas utan det, måste börja ta förebilder snart så att man ser skillnaden!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0