I have to feel love

Jag har varit väldigt duktig idag med att städa mitt rum! Såg ut som 'hej kom och hjälp mig' blandat med ett lappläger. Plus lite damm på det. Nu är det i alla fall städat och mysigt.

Jag däremot kan dra nytta av en lite dusch, men det gör jag imorgon på morgonen. Det är så skönt att kunna börja dagen med att blir ren och fin. Dessutom måste jag göra klar min engelskanovell. Men den är snart klar, har allting i huvudet. Det gäller bara att få ner det på papper. Men jag har en underhållning i form av den nyaste Cosmopolitan här bredvid mig som jag kan belöna mig själv med efteråt. Dessutom har jag två chokladbollar kvar att äta, om jag ens vill ha dem, blev så illamående efter att ha ätit typ ca 10 stycken, haha.
 

 


 
Nej, nu ska jag gå tillbaka till mitt arbete så det blir klart, jag vet inte vad jag gör annars. Hejdå och trevlig helg! Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Ellenor

men snygg!!

2012-10-20 @ 00:45:43

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0