Lugn och ro.

Hej och godmorgon!

Jag sitter i köket och väntar på att pappa ska bli klar så han kan skjutsa mig till skolan. Måndagar är faktiskt inte så hemska som de brukade vara, det kanske beror på att vi har sovmorgon till halv tolv..

Jag åt en lyxfrukost i lugn och ro, kunde sminka mig samtidigt som jag tittade på Revenge, för jag visste att jag inte behövde skynda mig. Det blir alltid en bra start på veckan när man får ta allt i den takt man vill. Sen är det ju trippelbonus att pappa skjutsar mig så jag slipper åka buss. Och komma försent till första lektionen.

Jag uppdaterar kanske under dagen eller nästa vecka, vi får se. Ha det bra!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0