Morgonmys

Jag ska till läkaren på en halvtimme och titta på min fot, men under tiden så myser jag lite med Ippo. Han är så trött så man kan göra vad man vill med honom och kan bara sitter där och tittar. Åh, han är så söt.

Efter att jag varit hos läkaren så åker jag direkt hem. Har bara en annan lektion idag förutom den jag då missar, så jag orkar inte åka tilllbaka till skolan, det är ändå bara en tråkig lektion där vi inte gör någonting. Dock så har jag ton av skolarbete att göra så jag lär nog inte slappa framför tvn när jag är hemma. Eller kanske lite..


Ja, hoppas eran tisdag är lite bättre än måndagen och kom ihåg att imorgon vänder veckan!

Nu ska jag borsta tänderna och börja göra mig mentalt redo. Kram!

  

Kommentarer
Postat av: Ellenor

va?! har ni skaffat en ny hund??? eller är det ellis hund??
glöm inte att vi ska till emma idag förresten :)

Svar: Ja, det är Ellis hund! :)
Evelina Hannu

2012-10-16 @ 12:04:05

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0