"Vill ni ge Evelina ett bättre liv?"

Hej allihop!

Idag är det en sån dag då jag vill ha allt. Men mest en kamera. Jag går in på olika kamerasidor, klickar hem allting jag vill ha och bara önskar att jag kunde trycka på beställ-knappen. Åh, vad det är jobbigt att inte ha pengar!!

Hoppas alla mian kära vänner vill donera en tusenlapp eller så till mig. Jag ska starta en fond på Facebook som ska heta "Vill ni ge Evelina ett bättre liv?" och lägga upp en bild på ett svältande barn. Då kommer alla tro att jag är det svältande barnet och pengarna kommer bara att rulla in.. Synd om det stackars barnet som jag uttnyttjar då i och för sig. Men han/hon kan få 10% av pengarna jag får. Det är rättvist.

Pappa håller på att laga middag och det luktar jättegott, men Nikkaluoktasoppa vet jag inte är gott, så mitt luktsinne lurar mig hela tiden. Ja, nu ska jag titta lite film innan läxhögen (i datorn) svämmar över. Sen kan jag ta tag i den.

Imorgon är det fredag! Puss och kram!

 
 
 

 

 

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0