Tråkiga regniga söndag.

Sitter och målar naglarna medans jag kollar 10 things I hate about you. Måste vara en av de bästa filmerna som någonsin gjorts, blir aldrig less på den. Dessutom är ju Heath Ledger ganska snygg där.

Innan dagen är slut ska jag hinna dammsuga och dammtorka mitt rum som just nu ser ut som en enda stor dammråtta. Många damm-ord det blev, haha. Även svenskan ska jag försöka hinna klart med.

Igår var jag på 50-årsfest i någon timme innan jag fick skjuts till Melinda där både Ellenor och Alicia var. Alicia har jag inte träffat på flera veckor så det var jättekul. Vi pratade om lite allt möjligt och drack te. Därifrån for jag hem vid tolv/ett någongång, då blev det direkt att hoppa i sängen och somna.

Ha en bra söndag, hur bra söndagar nu kan bli! Kram!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0