I will keep the silence

Hej! Jag har precis kommit hem från läkaren. Dem säger att jag kanske måste operera min fot, för när jag skar mig i foten i somras skar jag även av en sena,som nu måste sys ihop. Det blir ju kul att hoppa på kryckor i två veckor igen. Om vi ska gå över till gladare ämnen så fick jag min fina klänning och mina fina skor från Asos igår. 




I alla fall så ska jag på första körrepet för den här terminen om en stund, ser lite fram emot vad vi hittar på det här året. Synd att Emma inte kan vara med nu när hon är i Australien.

Imorgon skiter jag i skolan och åker till Luleå med Melinda över dagen, det ska bli jätteskönt. missar ändå bara två lektioner.

Min röda tråd existerar inte riktigt i det här inlägget, men det får duga. Ni fick ju faktiskt en bild.


Kommentarer
Postat av: melinda

Kul hade vi!!

2012-09-21 @ 23:04:33
URL: http://melindagundmalm.devote.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0