Nytt överallt

Vad konstigt det är att vara inne på blogg.se igen nu när de har ändrat allt. Det märks att jag varit frånvarande här ett tag.

Under min bloggpaus har jag gjort lika mycket som innan. Ingenting. Jo, min fot har läkt, jag har börjat skolan och min ögonfrans har börjat växa igen. Har jag inte berättat om den än? Det är nämligen så att jag har en albino ögonfrans som aldrig slutar att växa. Jag vet inte hur många gånger jag klippt till den för att inte folk ska tro att jag går omkring med hundhår i ögonen. Dock är det en envis typ som alltid växer tillbaka. Efterom att den är albino har jag jättesvårt att fånga den på bild. Om ni ville veta.

För en kort liten stund sedan har jag beställt hem lite kläder från Asos. Det blev en jättesöt klänning som jag aldrig kommer att använda och ett par låga converse. De skulle komma nästa vecka någongång.



JA! JUSTE!

Mest troligt och förhoppningsvis helt korrekt så ska jag kanske men ändå ganska så säkert få ta bort min tandställning på måndag nästa vecka. Jag hade hoppats på att det var denna veckans måndag, men tyvärr inte. Håll därför alla tummar och tår på att jag får ta bort den nästa vecka!



Nu fick ni en liten uppdatering på mitt liv. Nu ska jag göra företagsekonomi och översätta en text jag har skrivit till franska. Hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0