Speak again

Jag sitter och skriver klar instuderingsfrågorna för psykoligin och läser privatjuridik. Min paus från psykologin är privatjuridiken och tvärtom. Samtidigt håller jag på att slänga telefonen i diskmaskinen för att den aldrig slutar blippa och påminna mig om att människor utanför vill att jag ska ta beslut. Jag vill inte det, inte idag.

Tur att det är lika kallt ute som inne så jag inte känner att jag missar något.

Idag känner jag hur omständliga alla människor är och att det är näst intill omöjligt att kunna kompromissa med någon. Idag vill jag vara sjuk och ligga hemma i sängen utan några måsten och borden. Idag vill jag äta godis och kakor och choklad utan att känna dåligt samvete. Idag vill jag vara fri från alla förväntningar.

Kramar uppskattas idag, även om det är sent. Sköt om er.







 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0