Två inlägg på två dagar? REKORD!

Inger söndagsångest idag inte! Jag har gjort bort ett skoljobb och mamma ska snart hjälpa mig med det andra. Imorgon börjar jag inte halv tolv om vanligt, utan jag börjar först kl ett!! Då är det engelska som gäller och sen får ajg sluta. Det är jätteskönt att få ha en lång sovmorgon på måndagar, och en liten på tisdagar, det blir som en mjukstart. Samtidigt är jag lite orolig för att vi har ett så bra schema i tvåan, tänk om trean blir tio gånger värre bara därför?
 
I alla fall så sitter jag här och myser med mina två favoriter, det är bara det att Viggo gärna sitter lite längre än vad mina ben klarar av och Ture skuttar iväg så fort han får en chans. Jag längar tills jag får min egen hund, det är bara några ickeexisterande tusenlappar kvar innan det kanske blir verklighet!
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0