Well hello there.

Eftersom ingenting hänt under jullovet har jag ingenting skrivit. Julen har varit bra och nyåret har varit lika bra, förutom att man inte får några presenter då..
 
Sen for jag den 2 januari till Luleå för att spendera två sista dagar med mina småländska kusiner innan de for tillbaka hem igen, och det var den bästa sista veckan på ett jullov man kan ha! Fick födelsedagspresent i efterskott i form av bra 3D bio och pizza med de bästa människorna.
 
Jag måste åka och hälsa på till sportlovet, nu saknar jag dem mer än någonsin!!
 
Talk to you soon! or not.

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0