Lite oväntat

Hej. Jag vet inte vad jag gör här egentligen. Har inte loggat in på blogg.se på flera år. Men nu är jag här.
 
Det kom en känsla som jag ville dokumentera. Lugn. Inte någonting som jag skrivit så mycket om här haha.
 
Efter en stressig period med lite tvivel och kanske till och med ånger så var den här känslan väldigt välkommen. Jag har hamnat rätt. Det här vill jag göra.
 
Jag är för tillfället på VFU i Storuman, världens håla. Och jag kommer från Gällivare.
Men det är så vackert, jag har så trevligt, så Storuman känns ändå större än vilken storstad som helst.
 
Min VFU-kamrater är så sköna, så roliga. Jag är så lyckligt lottad som hamnade just här, just nu.
 
Ska påminna mig själv att läsa det här när jag tvivlar igen. Tack för att du finns kvar bloggen, jag behövde skriva här idag.
 
Until next time.

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0