Pinsam men obrydd (typ)

Vill typ inte skriva här längre, även om jag tog mig hela vägen hit för att skriva något. Känns pinsamt att man 21 år gammal skriver ett inlägg varje år som inte handlar om någonting, som ingen kommer läsa förutom de stackare som fortfarande subscribear på min blogg på bloglovin'. Vilket gör detta ännu mer pinsamt egentligen.

AJA, skitsamma. Nu är jag här och ville säga nåt, typ livet rullar på skolan går okej även om jag känner att jag bara irrar omkring halva tiden, har ingen koll på någonting. Hjärnan har tagit påsklov fast jag inte får det förrän på tisdag. Eller "påsklov" kanske jag ska säga så ingen blir sur, eller bara för att undvika missförstånd när jag läser min egen blogg om 60 år och ba "hade man lov på högskolan förr i tiden, jag minns inte?"

Borde skriva på PM, men sitter på jobbet just nu så pluggfokus är inte något som existerar. Ska få bli en Simsgubbe imorgon, det ska bli spännande. Ska i spelet också bo ihop med min kollega som inte ska se ut som min kollega men ändå ha hans namn och mer eller mindre vara honom. Dessa ungdomar haha, vad hade livet varit utan dem? Betydligt lugnare men också tråkigare är en sak som är säkert.

Äh, vem försöker jag lura, jag kommer inte plugga ett skit när jag är hemma sen heller.. men jag måste verkligen, delinlämning är på måndag och sen redovisning för det på torsdag, eller det man lyckats skrapa ihop tills dess i alla fall. Ska få ihop en frågeställning och tre sidor sätter jag som må här och nu tills på måndag.

Har inget mer att säga, hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0